Alle beoordelingen zijn van Takeaway.com klanten die besteld hebben bij The Black Horse. Meer weten? Ontdek meer
Kim
31 mei 2026 om 23:24
Lekker eten! Calamaris komt met een slaatje en een apart sausje (kleine tip: citroen zou fantastisch zijn). Enkel zou de bodem van de pizza wat harder gebakken moeten zijn zodat hij niet slap valt. En de pikante olie = ook zeer lekker.
Karel
10 mei 2026 om 19:39
Heel goed & nog warm. Vanuit schriek besteld
Kelly
15 apr 2026 om 19:08
Levering goed. Vlees lekker. Ik ben echt geen fan van de nieuwe frieten. Jullie frietjes waren de beste dat je online kon bestellen. Deze zijn niet goed gebakken en echt niet lekker. Hopelijk gaan jullie terug naar de oude!
Angelo
6 apr 2026 om 20:32
2 van de 4 gerechten waren verkeerd , en bijna 2u moeten wachten...
Jan
2 apr 2026 om 22:39
Smaakt altijd en was goed verpakt
Compliment aan de chef
Remy
22 mrt 2026 om 21:49
Opnieuw koude lookbroodjes. Leverancier heeft opnieuw 10 min op 100m van mijn huis gestaan terwijl ze hier elke week komen. Hopeloos!
Carina
21 mrt 2026 om 20:28
goed verpakt, keurig op tijd én zeer lekker!